Evolutia marcii Euralis Seminte

In ultimii ani, datorita unui flux performant de produse si inovatii, divizia de seminte a cunoscut o crestere rapida si puternica. Ambitia noastra pentru anul 2020 este sa continuam aceasta crestere dinamica si sa cucerim cote noi de piata.

Continua schimbare si dezvoltare a mediului de afaceri din agricultura, cat si cresterea standardelor corporate cu privire la calitatea produselor si serviciilor oferite, ne-a condus catre urmatorul pas strategic, consolidarea imaginii Euralis pe piata de seminte.

Misiunea noastra este sa avem un brand puternic, in scopul cresterii gradului de notorietate.
Va invitam sa urmariti filmul de mai jos pentru a va prezenta evolutia marcii Euralis impreuna cu noua identitate vizuale, un LOGO nou, simplu si modern, care va insoti semintele noastre peste tot in lume, incepand cu septembrie 2015.

Cu ajutorul noului logo ne dorum cresterea vizibilitatii marcii in randul consumatorilor si consolidarea pozitiei Euralis printre liderii de pe piata de porumb si oleaginoase.

Schimbarea identitatii vizuale cu o imagine noua, moderna si inovatoare va ajuta Euralis sa devina un brand puternic, distinctiv. Ne-am dorit sa fie cat mai conectat, din punct de vedere grafic, cu mediul agribusiness, adaugand in acelasi timp o nota vizuala moderna imaginii inovatoare EURALIS.

Dincolo de principiile solide care ne guverneaza intreaga activitate, demonstrate prin calitatea produselor noastre, dorim sa ne afirmam o noua ambitie alaturi de noul logo: „sa fim cem mai atent si cel mai inovator partener de seminte pentru clientii nostrii distribuitori si fermieri”. Aceste valori reprezinta baza parteneriatelor noastre prin incredere, creativitate si atentie.

Euralis este creator. Creator de seminte. Creator de incredere.
Va invitam sa cream impreuna viitorul in agricultura!